راهنمای ثبت نام و تعیین سطح

راهنمای ثبت نام و تعیین سطح

برای شرکت در کلاس های فرانسه مجموعه کوشا گفتار لازم است که زبان آموزان تعیین سطح و مشاوره شوند که این فرانید در مجموعه به صورت رایگان می باشد.

 

به مجموعه کوشا گفتار خوش آمدید

در صورتی که از قبل با زبان فرانسه آشنا هستید و تمایل دارید دروس خود را در مجموعه کوشا گفتار ادامه دهید؛ ابتدا نیاز به رزرو وقت تعیین سطح رایگان دارید تا کارشناسان مجموعه  مناسب ترین برنامه آموزشی را برای سطح شما در نظر بگیرند.

اگر با زبان فرانسه آشنا نیستید و می خواهید از پایه، فرانسه را در مجموعه کوشا گفتار شروع کنید؛ با رزرو وقت مشاوره رایگان، کارشناسان مجموعه شما را در انتخاب کلاس های پایه راهنمایی خواهند کرد.

نحوه برگزاری تعیین سطح و مشاوره

تعیین سطح و مشاوره در مجموعه کوشا گفتار به صورت رایگان در محیط Skype انجام می شود. به این صورت که در زمان از قبل تعیین شده، کارشناسان مجموعه از طریق Skype با شما تماس صوتی می گیرند.

نحوه رزرو تعیین سطح و مشاوره

برای رزرو زمان تعیین سطح و مشاوره، شما عزیزان می توانید از طریق پنل ثبت نام در بالای سایت و یا وارد شدن به لینک زیر مراحل رزرو را طی کنید:

لینک رزرو وقت تعیین سطح و مشاوره

ابتدا، به منظور تائید شماره همراه، با وارد کردن شماره موبایل خود کد تائید ارسال می شود. در ادامه، مشخصات فردی خود را وارد می کنید. حال، از قسمت آزمون تعیین سطح حضوری، زمان مشاوره و تعیین سطحی که برای شما مناسب می باشد را مشخص می کنید و با کلیک بر آن زمان، وقت تعیین سطح و مشاوره شما ثبت می شود.

کارشناسان مجموعه کوشا گفتار برای تائید وقت مشاوره و تعیین سطح شما، هماهنگی‌های لازم را انجام خواهند داد.

همچنین، برای رزرو زمان تعیین سطح و مشاوره خود می توانید از طریق شماره تماس مجموعه از قسمت "تماس با ما" با کارشناسان مجموعه کوشا گفتار در ارتباط باشید.

تلفن:

  02122901021     02122901020

واتس اپ:  

  09915863278

 

 

 

 

نویسنده

فرم ارسال دیدگاه ها