اصطلاحات

اصطلاحات

در پست آموزشگاه زبان فرانسه کوشا گفتار به بررسی یک اصطلاح جالب در مورد کیفیت زندگی می پردازیم.

 

اصطلاحات و ضرب المثل ها در همه زبانهای شناخته شده جهان معمولا ریشه در فرهنگ، آداب و سنن آن کشورها دارد. اصطلاحات زبان فرانسه نیز از این قاعده مستثنی نیستند و معمولا به نکته یا رویدادی تاریخی و یا حتی عادت فرهنگی آن کشور اشاره می کند.
با توجه به استعاره های موجود در زبان فرانسه اسفناج نماد دشواری، مشکلات زندگی اجتماعی و موارد بغرنج می باشد. در مقابل، کره نماد و استعاره راحتی ‌و تسهیل در امور می باشد. پس معنای کاربردی بهبود شرایط زندگی با توضیح داده شده در مورد استعاره قابل درک می باشد. استفاده از اصطلاحات و ضرب المثلها در زبان محاوره خصوصا می تواند برای راحت بیان کردن منظور بسیار کمک کننده باشند.
از دیگر مواردی که در مورد کاربرد ضرب المثلها می توان بدان اشاره کرد، بی مانند  و خاص بودن آنهاست که در ضمن کمک به رساندن مفهوم می تواند گویای آداب و سنن آن جامعه نیز باشد که به ما کمک می کند تا شناخت بیشتری از فرهنگ و باور های آن جامعه پیدا کنیم. یادگیری زبان فرانسه همچون کلیه زبان‌ها با شناخت فرهنگی مردم و تاریخ کشور فرانسه ارتباط مستقیمی دارد که دانستن اصطلاحات پر کاربرد آن می تواند به یادگیری زبان فرانسه نیز کمک کند. با توجه به اینکه کشور فرانسه نویسندگان و رمان نویس های بزرگی را به عرصه ادبیات جهان معرفی کرده است، و در آثار ادبی از اصطلاحات و ضرب المثلهای مختلف استفاده می شود،  برای درک درست مفهوم متون نوشته شده ، دانستن اصطلاحات و ضرب المثلها نقش بسزایی ایفا می کنند.
اصطلاحات در زبان فرانسه همانند سایر زبان ها، کلمه ها و عبارت هایی هستند که به شکلی رایج در گفتگوهای روزمره فرانسه زبان ها استفاده می شوند. با یادگیری اصطلاحات به زبان فرانسه می توان به صحبت کردن محاوره ای که در مکالمه زبان فرانسه از اهمیت زیادی برخوردار است بسیار نزدیک شد.
در موسسه زبان فرانسه کوشا گفتار سعی شده است این امر مهم امکانپذیر شود.
در این پست شما با اصطلاحی آشنا می شوید که در مکالمات روزمره بسیار کاربرد می باشد.

کوشا گفتاری عزیز، اگر تمایل دارید در کلاس های فرانسه آموزشگاه کوشا گفتار شرکت کنید و از کلاس های با کیفیت و دقیق آموزشگاه زبان فرانسه کوشا گفتار استفاده کنید، با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

۰۲۱۲۲۹۰۱۰۲۰

همچنین، برای رزرو وقت مشاوره و ثبت نام می توانید از لینک زیر وقت خود را رزرو کنید:

رزرو وقت مشاوره و ثبت نام

نویسنده

فرم ارسال دیدگاه ها