یک لحظه تفکر...

یک لحظه تفکر...

یک لحظه تفکر کنیم در سخنانی از بزرگان که می تونه راهنمای خوبی برای زندگی هر فردی باشه، اونم با زبان فرانسه که خیلی شیرینش می کنه.

 

یکی از نویسندگان و ادیبان شناخته شده که جملات، عبارات و متون بسیار زیبایی از او بیادگار مانده است Paul Eluard می باشد.
یادگیری زبان فرانسه که یکی از قویترین زبان های ادبی است بدون در نظر گرفتن آثار بزرگان این زبان تقریبا امری بسیار دشوار و سخت خواهد بود. زیرا عبارات و اصطلاحات مطرح شده در متون و مکالمات، برگرفته از سخن این بزرگان ادبیات است. برای آشنایی هر چه بهتر و شناختن زبان و فرهنگ کشور فرانسه، در آموزشگاه زبان فرانسه  کوشا گفتار سعی شده است تا بر روی سخن بزرگان این زبان تأکید شود. مکث و تفکر در سخن بزرگان زبان فرانسه موقعیت خوبی است که با نقطه نظر ادیبان بزرگ این زبان آشنا شویم.
یکی از زیباترین احساساتی که در دنیا وجود دارد ‌و انسان همواره در مورد آن به تفکر پرداخته یا مایل به تجربه آن می باشد،  عشق نام دارد. عشق دلیل زیستن است، یک محرک و انگیزه قوی که انسان را  برای رسیدن به هدف خود مشتاق می سازد.
عشق حقیقتی است که در رسیدن انسان به رویا خود نقش مهمی دارد و بدون آن میلی برای تلاش و کوشش باقی نمی ماند.
پس در همین راستا پست آموزشگاه زبان فرانسه کوشا گفتار به یکی از عبارات خاص و ‌ زیبا این نویسنده چیره دست در زیر اشاره کرده است:

«  Un rêve sans amour est un rêve oublié »
  Paul Eluard
رویای بدون عشق رویای فراموش شده است

 

 

کوشا گفتاری عزیز، اگر تمایل دارید در کلاس های فرانسه آموزشگاه کوشا گفتار شرکت کنید و از کلاس های با کیفیت و دقیق آموزشگاه کوشا گفتار استفاده کنید، با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

۰۲۱۲۲۹۰۱۰۲۰

همچنین، برای رزرو وقت مشاوره و ثبت نام می توانید از لینک زیر وقت خود را رزرو کنید:

رزرو مشاوره و ثبت نام

نویسنده

فرم ارسال دیدگاه ها