یک لحظه تفکر...

یک لحظه تفکر...

زبان فرانسه هم مانند سایر زبان ها سرشار از کلام بزرگان می باشد که مفاهیم بسیار جذابی را می رسانند. در این پست آموزشگاه زبان فرانسه کوشا گفتار به بررسی یکی از این سخنان ارزشمند می پردازیم.

 

با دوران طلایی و پر از ستارگان بزرگ ادبیات و فلسفه فرانسه آشنا هستید؟ نویسندگان و فلاسفه بزرگی که در قرن هجدهم میلادی در فرانسه به خلق آثار ادبی می پرداختند به اندازه ای در تاریخ ادبیات جهان نقش دارند که از آن زمان به عنوان دوران روشنایی و نورانی یاد می شود . ستارگان و ادیبانی که هریک به نوبه خود در روشنایی بخشی و هدایت افراد در ادوار مختلف تاریخی نقش مهمی ایفا می کنند. بدیهی است با یادگیری زبان فرانسه می توان به مطالعه و شناخت هرچه بهتر این نویسندگان و آثار آنان پرداخت. می توان با نگاهی به آثار خلق شده این بزرگان ادبیات به این نکته پی برد که عبارات و جملات آنان به گونه ای است که می‌ توانند برای تفکر و تأمل در موقعیت ها و لحظات زندگی از آنها بهره جست. موارد گفته شده به گونه ای است که گذر زمان مهر تأییدی بر عبارات و جملات گفته شده اضافه می کند و برغنای معنایی این سخنان می افزاید.
یکی از این نویسندگان صاحب نام Denis Diderot می باشد که در این پست معرفی شده از سوی آموزشگاه زبان فرانسه کوشا گفتار با هم لحظه ای به تفکر و تعمق در معنای عبارت این نویسنده صاحب نام در مورد خوش باوری خواهیم پرداخت.
خوش باوری یا نگاهی ساده برمسائل پیرامون خود داشتن براساس موقعیت های مختلف زمانی و مکانی سنجیده می شود و تحقق بخشیدن آن بستگی به مسیرهای درستی که مورد انتخاب قرار می گیرند دارد که ما را در پیشرفت کردن، کمک کند.
خوش باوری زیاده از حد باعث دور شدن از اصول عقلانی و منطقی می شود و همچنین خوش باوری کم و با دیده تردیدبه پیرامون نگریستن نیز باعث ناامیدی و یأس نسبت به امور جاری زندگی و حرکت ‌رو به سوی آینده زندگی می شود.
نویسندگان فرانسه زبان با عبارات و جملات بکار گرفته در آثارشان به شکل های مختلف به این مفهوم و عبارت اشاره کرده اند که در این پست آموزشگاه زبان فرانسه کوشا گفتار یکی از پرمعناترین این جملات را در این پست آورده است تا کمی نسبت به داشتن تعادل و رعایت اعتدال در کلیه امور و در کلیه موقعیت ها به تفکر بپردازیم.

کوشا گفتاری عزیز، اگر تمایل دارید در کلاس های فرانسه آموزشگاه کوشا گفتار شرکت کنید و از کلاس های با کیفیت و دقیق آموزشگاه زبان فرانسه کوشا گفتار استفاده کنید، با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

۰۲۱۲۲۹۰۱۰۲۰

همچنین، برای رزرو وقت مشاوره و ثبت نام می توانید از لینک زیر وقت خود را رزرو کنید:

رزرو وقت مشاوره و ثبت نام

 

نویسنده

فرم ارسال دیدگاه ها