نکات گرامری

نکات گرامری

یکی از نکات گرامیری مهم زبان فرانسه مربوط به صفات می باشد. در این سری از پست های آموزشی مجموعه زبان فرانسه کوشا گفتار به بررسی adjectifs irreguliers می پردازیم.

 

زبان فرانسه یکی از زبانهای شناخته شده ای است که نکات دستوری و ونگارشی در آن با جزییات بسیار کاملی مطرح شده و مطمئنا آشنایی و فراگیری این نکات دستوری مانند کلیه زبان های  دیگر نقش بسیار مهمی در توانایی شما برای مکالمه درست و روان و نگارش متون با الگویی صحیح خواهد داشت پس برای بالابردن مهارت های یادگیری نکات دستوری شما به بررسی یکی از این نکات خواهیم پرداخت. نکته مورد نظر مربوط به بعضی از صفات زبان فرانسه می باشد که به غیر از شکل مذکر مفرد و مونث مفرد عادی، حالت سومی نیز برایشان در نظر گرفته شده که مختص کلمات مذکر مفردی کاربرد دارند که ابتدای آن با حروف صدادار شروع می شوند.
بدیهی است استفاده از شکل درست این صفت در مکالمه می تواند به مخاطب فرانسه زبان شما تسلط و قابلیت استفاده صحیح از لغات و رعایت نکات دستوری را نمایش دهد. همچنین کاربرد این نکته دستوری در متون و مقالات نوشته شده از سوی شما باعث شیوایی هر چه بیشتر آن خواهد شد و خواننده آن به قابلیت بالای زبانی شما اطمینان می یابد. برای کاربرد صحیح و درست موارد دستوری از سوی زبان آموزان زبان فرانسه، آموزشگاه کوشا گفتار در این پست به بیان این نکته دستوری و بسیار کاربردی  همراه با مثال پرداخته است:

کوشا گفتاری عزیز، اگر تمایل دارید در کلاس های فرانسه آموزشگاه کوشا گفتار شرکت کنید و از کلاس های با کیفیت و دقیق آموزشگاه زبان فرانسه کوشا گفتار استفاده کنید، با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

۰۲۱۲۲۹۰۱۰۲۰

همچنین، برای رزرو وقت مشاوره و ثبت نام می توانید از لینک زیر وقت خود را رزرو کنید:

رزرو وقت مشاوره و ثبت نام

 

نویسنده

فرم ارسال دیدگاه ها