اصطلاحات

اصطلاحات

زبان فرانسه هم مثل همه زبان ها اصطلاحات مخصوص به خودش را دارد که برای اینکه بتوانید با تسلط کامل فرانسوی صحبت کنید می توانید با این اصطلاحات در آموزشگاه زبان فرانسه کوشا گفتار آشنا شوید.

 

در یادگیری زبان فرانسه یکی از مراحل مهم یادگیری، آشنایی و آموزش عبارات و اصطلاحاتی است که در موقعیت های مختلف بتوانند به شکلی صحیح و گویا حالات مختلف را بیان کنند. با توجه به فرهنگ غنی کشور فرانسه اصطلاحات و ضرب المثلهای بسیار شناخته شده ای در آثار ادبی نویسندگان فرانسه زبان وجود دارند که با عبارتی کوتاه براحتی،  مفهومی بسیار کامل را به مخاطب منتقل می کنند. یکی از این اصطلاحات پر کاربرد که برای بیان ریسک کردن یا تصمیمی پر مخاطره‌‌گرفتن بسیار کاربرد دارد، marcher sur des œufs می‌باشد که در معنی کلمه به کلمه به معنای راه رفتن بر روی تخم مرغ است اما مفهوم کاربردی آن با احتیاط رفتار کردن می باشد. نباید فراموش کرد یادگیری اصطلاحاتی از این نوع می تواند می تواند در ساده تر بیان کردن  موضوع مورد بحث بسیار کمک کننده باشند.آموزشگاه زبان فرانسه کوشا همواره تلاش می کند در ‌پست های خود به مواردی کاربردی، رایج و آسان در یادگیری اشاره کند تا زبان آموز زبان فرانسه بتواند با بهترین و آسان‌ترین راه در زبان فرانسه پیشرفت کند.

یادگیری و استفاده از اصطلاحات بسیار ساده تر و راحت تر از تصور شما خواهد بود بخصوص هنگامی که شما عضوی از موسسه زبان فرانسه کوشا گفتار باشید.

معنی این اصطلاح فرانسوی به صورت زیر می باشد:


در موقعیت دشوار با احتیاط رفتار کردن

La définition de cette expression: se comporter prudemment dans une affaire délicate

کوشا گفتاری عزیز، اگر تمایل دارید در کلاس های فرانسه آموزشگاه کوشا گفتار شرکت کنید و از کلاس های با کیفیت و دقیق آموزشگاه کوشا گفتار استفاده کنید، با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

۰۲۱۲۲۹۰۱۰۲۰

همچنین، برای رزرو وقت مشاوره و ثبت نام می توانید از لینک زیر وقت خود را رزرو کنید:

رزرو وقت مشاوره و ثبت نام

 

نویسنده

فرم ارسال دیدگاه ها