اعداد به زبان فرانسه

اعداد به زبان فرانسه

دانستن اعداد به زبان فرانسه برای هر زبان آموزی ضروری می باشد. در این پست آموزشگاه زبان فرانسه کوشا گفتار اعداد را به زبان فرانسه مرور می کنیم.

 

درسطح‌ کاملا  مبتدی زبان فرانسه یکی از مباحث خیلی مهم که بر یادگیری و آموزش آن بسیار تأکید می شود، مبحث آموزش اعداد می باشد.
دانستن و یادگیری تلفظ اعداد به زبان فرانسه برای زبان آموزان سطح کاملا‌ مبتدی ضروری است. بنابراین آموزشگاه زبان فرانسه کوشا گفتار در این پست به آموزش اعداد می پردازدکه در آن با هم به مرور اعداد به زبان فرانسه خواهیم پرداخت.
با توجه به کاربرد بسیار بالاو اهمیت  اعداد در زندگی روزمره، در مکالمه و در متون نوشتاری می بایست برای یادگیری و تلفظ صحیح اعداد دقت بسیار زیادی در نظر گرفت. زیرا به طور کلی تقریبا در همه فعالیتهای روز مره ویا فعالیت های حرفه ای از اعداد استفاده می شود. به همین جهت دانستن اعداد به زبان فرانسه و آشنایی با تلفظ و املای فرانسه آن ها، بسیار مهم و ضروری است. از نظر برخی زبان آموزان، با توجه به شکل و منطق متفاوت بعضی گروه اعداد به زبان فرانسه در مقایسه با سایر زبان ها، یادگیری اعداد به فرانسه شاید سخت تر از زبانهای دیگر بنظر برسد. در زبان فرانسه اعداد از یک الگوی مشخص استفاده می کنند که به مرور و با تمرین زبان آموزان در این بخش مسلط می شوند. یکی از روش هایی که می توان برای یادگیری اعداد به زبان فرانسه استفاده کرد، تکرار و روخوانی شماره های تماس می باشد که موجب می شود بخاطر سپردن اعداد به شکل آسان‌تری صورت پذیرد. خواندن تاریخ سال به زبان فرانسه با الگوی زبان فارسی مطابقت می کند. به همین خاطر تمرین و تکرار سال‌های مختلف به زبان فرانسه نیز برای یادگیری اعداد بسیار مؤثر است .
فیلم تلفظ فرانسوی این اعداد در بالای همین پست قرار داده شده است.
در این پست املای اعداد ۱ تا ۲۰ را برای شما قرار دادیم.

 

 

کوشا گفتاری عزیز، اگر تمایل دارید در کلاس های فرانسه آموزشگاه زبان فرانسه کوشا گفتار شرکت کنید و از کلاس های با کیفیت و دقیق آموزشگاه کوشا گفتار استفاده کنید، با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

۰۲۱۲۲۹۰۱۰۲۰

همچنین، برای رزرو وقت مشاوره و ثبت نام می توانید از لینک زیر وقت خود را رزرو کنید:

رزرو وقت مشاوره و ثبت نام

نویسنده

فرم ارسال دیدگاه ها