صرف افعال

صرف افعال

آشنایی با صرف افعال برای یادگیری زبان فرانسه بسیار مهم می باشد. در زبان فرانسه افعال گوناگونی وجود دارد که یکی از کاربردی ترین این افعال در این پست آموزشگاه زبان فرانسه کوشا گفتار توضیح داده شده است.

 

صرف افعال در زبان فرانسه بگونه ای است که  زبان آموز می تواند براحتی و با بخاطر سپردن نحوه صرف هر گروه فعلی، فعل مورد نظر خود را صرف کند.
آشنایی با صرف افعال و نحوه صرف هرگر‌وه فعلی برای یادگیری زبان فرانسه بسیار مهم می باشد. در زبان فرانسه افعال به سه گروه فعلی تقسیم می شوند که یکی از کاربردی ترین این افعال، فعل های گروه اول هستند در این پست آموزشگاه زبان فرانسه کوشا گفتار در مورد آنها توضیح داده شده است.
یکی از کاربردی ترین افعال زبان فرانسه، افعال گروه اول  هستند که انتهای آن‌ها er می باشد. یعنی حروف انتهایی این افعال با حروف er پایان می یابد. یکی از رایج ترین افعال گروه اول در زبان فرانسه، فعل Parler می باشد. این فعل به معنی حرف زدن و صحبت کردن است و هر زبان آموز فرانسه در ابتدای مسیر یادگیری برای ساختن جملات ساده و کاربردی  این فعل را در دوره ابتدایی خواهد آموخت. کلیه فعل های گروه اول به یک شکل صرف می شوند و می توان گفت حدود دو سوم افعال زبان فرانسه جز گروه افعال با er هستند و به همین دلیل در سطح پایه و شروع یادگیری زبان فرانسه به یادگیری این صرف فعل بسیار تأکید می شود. در این پست صرف فعل Parler را به همراه چند مثال براتون قرار دادیم.

برای درک بهتر تلفظ این فعل زبا ن فرانسه یعنی فعل Parler، می توانید فیلم تلفظ Parler را با گویش فرانسوی در بالای همین پست تماشا کنید.
صرف فعل Parler را در تصویر زیر مشاهده می کنید:

کاربرد فعل Parler را در تصویر زیر مشاهده می کنید:

حالا برای شما کوشا گفتاری های عزیز، جملات بالا را به صورت کامل توضیح میدیم.

Quelles langues vous parlez?
شما چه زبان‌هایی صحبت می کنید؟
Je parle français et toi?
من فرانسه صحبت می کنم. تو چطور؟
Les iraniens parlent persan
ایرانی‌ها فارسی صحبت می کنند

کوشا گفتاری عزیز، اگر تمایل دارید در کلاس های فرانسه آموزشگاه کوشا گفتار شرکت کنید و از کلاس های با کیفیت و دقیق آموزشگاه کوشا گفتار استفاده کنید، با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

۰۲۱۲۲۹۰۱۰۲۰

همچنین، برای رزرو وقت مشاوره و ثبت نام می توانید از لینک زیر وقت خود را رزرو کنید:

رزرو وقت مشاوره و ثبت نام

نویسنده

فرم ارسال دیدگاه ها