نکات نوشتاری

نکات نوشتاری

زبان فرانسه نکات نوشتاری بسیاری در دل خود دارد که در این پست آموزشگاه زبان فرانسه کوشا گفتار به بررسی چند املای غلط انداز می پردازیم.

 

برای یادگیری زبان فرانسه به چه نکاتی بیشتر توجه می‌کنید؟ از نظر شما برای یادگیری صحیح زبان فرانسه آیا فقط درست تلفظ کردن مهم است؟ آیا می‌توان بدون توجه به طرز صحیح نوشتن کلمات، زبان فرانسه را بدرستی آموخت؟ آیا دقت در نوشتن صحیح کلمات زبان فرانسه برای شما در درجه دوم اهمیت قرار می گیرد؟ پس مطمئن باشید یادگیری زبان فرانسه برای شما پر از چالش خواهد بود. زیرا نوشتن صحیح کلمات و واژگان به زبان فرانسه بطور یقین باعث می شود تا مفهوم آن کلمه در ذهن شما نقش ببندد و بتوانید با روشی اصولی و صحیح مفهوم آن را بخاطر بسپرید و در مکالمات و یا در نوشتن متون بدرستی از آن استفاده کنید. یکی از مسائلی که معمولا برای یادگیری زبان فرانسه به آن برمی خوریم کلمات و واژگانی هستند که از نظر ساختاری با کلمه ای در زبان انگلیسی مترادف هستند، اما از لحاظ شکل نوشتاری با مترادف انگلیسی خود متفاوت می باشند. پس شناختن این گروه از کلمات که معمولا در نوشتن آنها اشتباه صورت می گیرد، به ما کمک می کند تا با تمرکز بالاتری دیکته آنها را بخاطر بسپریم و در هنگام نوشتن آنها بین دوشکل فرانسه ‌ انگلیسی آنها تردید نداشته باشی. یکی از موارد مهم در آموزشگاه زبان فرانسه کوشا گفتار توجه به نکاتی می باشد که زبان آموز زبان فرانسه بتواند با کمترین نگرانی و چالش با زبان فرانسه ارتباط برقرار کند و ‌ به درست ترین و ‌ صحیح ترین شکل کلیه موارد این زبان را فراگیرد.
در هنگام یادگیری زبان ، دقت در نوشتن صحیح کلمات، بخاطر سپردن تفاوت ها و شباهت ها با کلمات مشابه در زبانهای دیگر بسیار مهم و کلیدی می باشد. در زبان فرانسه هم این مسئله از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد.
در این پست آموزشگاه زبان فرانسه کوشا گفتار به شما علاقه مندان زبان فرانسه تعدادی از لغات را که اغلب هنگام نوشتن آنها ممکن است به علت تشابه آنها با شکل انگلیسی آن دچار اشتباه شد را معرفی می کند تا هنگام کاربرد آنها براحتی و بدون مکث به نوشتن بپردازیم.

کوشا گفتاری عزیز، اگر تمایل دارید در کلاس های فرانسه آموزشگاه کوشا گفتار شرکت کنید و از کلاس های با کیفیت و دقیق آموزشگاه زبان فرانسه کوشا گفتار استفاده کنید، با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

۰۲۱۲۲۹۰۱۰۲۰

همچنین، برای رزرو وقت مشاوره و ثبت نام می توانید از لینک زیر وقت خود را رزرو کنید:

رزرو وقت مشاوره و ثبت نام

 

 

نویسنده

فرم ارسال دیدگاه ها