گذری به پاریس

گذری به پاریس

در این پست آموزشگاه زبان فرانسه کوشا گفتار، به بررسی خیابان شانزلیزه پاریس می پردازیم.

 

همانطور که میدانید کشور فرانسه و بخصوص پایتخت آن یعنی شهر پاریس همیشه در مقام نخست زیباترین کشور و زیباترین شهر جهان قرار دارند. معروفیت زیبایی این شهر بطور خاص در همه خیابان‌ها ، کوچه ها و معابر آن دیده می شود.برای حفظ این زیبایی و ارائه بهتر مفهوم آن تلاش شده است تا برای جذب زیبایی بصری و بیشترین هماهنگی بین زیر مجموعه های آن با بافت تاریخی شهر تلاش بسیار زیادی صورت گیرد. زیبایی و روح زندگی که در کوچه ها و محله های این پایتخت متفاوت جهان دیده می شود منحصر به فرد بوده و باعث علاقه افراد به این شهر گشته است.

پاریس دارای خیابان های زیبا و معروفی می باشد که یکی از این خیابان ها و شاید یکی از معروف ترین آنها خیابان شانزلیزه نام دارد.

زبان آموزان زبان فرانسه می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تاریخچه و نکات مهم این خیابان زیبا به زبان فرانسه به این پست آموزشگاه کوشا گفتار مراجعه  کنند. زیرا برای شناخت هرچه بهتر و کاملتر فرهنگ و زبان یک کشور می توان نگاهی به عوامل خاص آن کشور داشت .

 

کوشا گفتاری عزیز، اگر تمایل دارید در کلاس های فرانسه آموزشگاه کوشا گفتار شرکت کنید و از کلاس های با کیفیت و دقیق آموزشگاه زبان فرانسه کوشا گفتار استفاده کنید، با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

۰۲۱۲۲۹۰۱۰۲۰

همچنین، برای رزرو وقت مشاوره و ثبت نام می توانید از لینک زیر وقت خود را رزرو کنید:

رزرو وقت مشاوره و ثبت نام

 

نویسنده

فرم ارسال دیدگاه ها