یک لحظه تفکر...

یک لحظه تفکر...

یک عبارت بسیار جالبی درباره رسیدن به موفقیت وجود دارد. در این پست لحظه تفکر می خواهیم به این جمله اشاره کنیم

 

با ادیبان و بزرگان زبان و ادبیات فرانسه آشنا هستید؟ متفکرین و نویسندگانی که به جرأت می توان گفت عقاید و نظریات آنان در تاریخ بشریت ثبت شده است. یکی از این متفکرین بنام دنیای ادبیات، مونتسکیو می باشد.از این نویسنده صاحب سبک و متفکر شناخته شده جهان ادبیات عبارتی در وصف موفقیت وجود دارد که در این پست لحظه تفکر می خواهیم به این جمله اشاره کنیم.
انسان در همه اعصار و دوران ها همیشه در جهت کسب موفقیت در تلاش بوده است . شاید براحتی بتوان گفت حتی از همان لحظه تولد به شکلی انسان به دنبال رسیدن به موفقیت می باشد و از همان آغاز، راه ها و مسیرهای مختلفی را طی می کند تا به اهداف مورد علاقه خود دست یابد. کتاب و فیلم های انگیزشی بسیاری در این زمینه وجود دارند مؤید این نکته می باشد که دستیابی به موفقیت برای هریک از ما به طریقی امکانپذیر می باشد. در این کتابها و فیلم ها هر شخص به نوبه خود راه و روش خود را برای رسیدن به موفقیت بیان می کند. یکی از جالب ترین عبارت هایی که در این راستا وجود دارد مربوط به منش و رفتار انسان موفق می باشد. این عبارت می گوید که:

من همیشه دیده ام که برای موفقیت در دنیا باید به ظاهر دیوانه ولی در واقع دانا بود.

عبارت و مفهوم آن در تصاویر زیر آمده است.

 

کوشا گفتاری عزیز، اگر تمایل دارید در کلاس های فرانسه آموزشگاه کوشا گفتار شرکت کنید و از کلاس های با کیفیت و دقیق مجموعه استفاده کنید، با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

۰۲۱۲۲۹۰۱۰۲۰

همچنین، برای رزرو وقت مشاوره و ثبت نام می توانید از لینک زیر وقت خود را رزرو کنید:

رزرو وقت مشاوره و ثبت نام

نویسنده

فرم ارسال دیدگاه ها