یک لحظه تفکر...

یک لحظه تفکر...

یک جمله فرانسوی، مثال بسیار زیبایی در مورد دوستی زده. در این پست یک لحظه تفکر قرار است به موضوع دوستی و رفاقت بپردازیم.

 

 یکی از نویسندگان صاحب نام و شناخته شده زبان و ادبیات فرانسه Alexandre Dumas Fils می باشد که از او کتب و آثار ادبی بسیار معروف و شناخته شده ای در جهان ادبیات وجود دارد. در این پست با نگاهی به یکی از جملات بسیار خاص که از این نویسنده بزرگ در محافل گوناگون یاد می شود، خواهیم پرداخت. این نویسنده توانمند ‌و‌ صاحب نام در عبارتی بسیار ساده به معیاری برای شناخت دوستان واقعی اشاره کرده است. این مثال بسیار ساده اما بسیار پر معنا به نکته بسیار مهمی در روابط دوستی اشاره کرده است که در تشخیص دوست واقعی بسیار صحیح می باشد.
زیرا در زندگی روزمره پیدا کردن و داشتن دوستان صمیمی و حامی با توجه به شرایط کنونی به کار بسیار سخت و دشواری تبدیل شده است. یکی از مسائلی که در تغییر نوع دوستی افراد نقش بسیار مهمی دارد پول است که براحتی در تغییر نگرش افراد نقش مهمی ایفا می کند در همین راستا هم به یک عبارت فرانسوی از این نویسنده بزرگ که به زیبایی به  وصف دقیق موضوع پول در روابط دوستی اشاره می کند خواهیم پرداخت. عبارتی  که از نظر شرایط کنونی دوستی بسیار بجا و درست می باشد. آشنایی با طرز فکر نویسندگان بزرگ می تواند به مانند دریچه ای به سوی عقاید و نظریات متفاوت از نگاه محدود ما باشد که همان روزنه موجب ارتقا برداشت ما در زمینه های مختلف زندگی گردد و با بالا بردن شناخت و افزایش دامنه دید و بهبود محیط پیرامون ما کمک‌ کند.

برای درک بهتر این موضوع به عکس های زیر دقت کنید:

 

کوشا گفتاری عزیز، اگر تمایل دارید در کلاس های فرانسه آموزشگاه کوشا گفتار شرکت کنید و از کلاس های با کیفیت و دقیق آموزشگاه کوشا گفتار استفاده کنید، با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

۰۲۱۲۲۹۰۱۰۲۰

همچنین، برای رزرو وقت مشاوره و ثبت نام می توانید از لینک زیر وقت خود را رزرو کنید:

رزرو وقت مشاوره و ثبت نام

 

 

نویسنده

فرم ارسال دیدگاه ها