یک لحظه تفکر...

یک لحظه تفکر...

زبان فرانسه سرشار از جملات جالب می باشد که هرکدام دنیایی از معنی می باشد. در این سری از پست یک لحظه تفکر آموزشگاه زبان فرانسه کوشا گفتار به بررسی یک سخن بزرگان جالب می پردازیم.

 

آیا می‌توانیم زبان فرانسه را بدون نویسندگان و ادیبان شناخته شده آن متصور شد؟ آیا می توانیم بدون درنگ و بی توجه به این بزرگان دنیای ادبیات و فلسفه از کنار نوشته ها و آثار آنان بگذریم؟ پاسخ کلیه سئوالات مطرح شده منفی است. چون زبان فرانسه نیز همچون سایر زبانهای مطرح جهان اساس و شالوده آن بر پایه این نویسندگان و ادیبان شکل گرفته است.
یکی از بزرگان دنیای فلسفه و ادبیات زبان فرانسه سیمون دوبوار است که با آثار و مطالب نوشته شده خود نقشی بسیار پر رنگ در فرهنگ و جامعه روشنفکر فرانسه زبان ایفا کرده است. برای آشنایی بیشتر با نگاه این نویسنده ‌ فیلسوف صاحب نام باهم و به کمک پست مجموعه کوشا گفتار به لحظه ای تفکر پیرامون عبارتی از این نویسنده شهیر خواهیم پرداخت.

«پرسیدن عیب نیست، ندانستن عیب است»

نپرسیدن سئوال و اجازه ندادن به خود برای دانستن بیشتر باعث می شود انسان ذهنی با تفکرات و اطلاعات محدود داشته باشد و این امر موجب می شود که فرد در هر موقعیت تحصیلی، شغلی و … رشد لازم را نداشته باشد و تجربیات خود را فقط به دنیای خود محدود کند.
پرسیدن سئوال و تلاش برای کشف موضوعات جدید، به انسان فرصت پیشرفت و آگاه شدن نسبت به دنیای پیرامون خود را می دهد و همچنین باعث می شود باور های غلط را به فراموشی بسپرد و دیدگاهی وسیع تر و جدید به زندگی داشته باشد. با تأمل و دقت در این پست آموزشی بیشتر به معنای آن پی می بریم.

کوشا گفتاری عزیز، اگر تمایل دارید در کلاس های فرانسه آموزشگاه کوشا گفتار شرکت کنید و از کلاس های با کیفیت و دقیق آموزشگاه زبان فرانسه کوشا گفتار استفاده کنید، با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

۰۲۱۲۲۹۰۱۰۲۰

همچنین، برای رزرو وقت مشاوره و ثبت نام می توانید از لینک زیر وقت خود را رزرو کنید:

 

رزرو وقت مشاوره و ثبت نام

نویسنده

فرم ارسال دیدگاه ها