دوره‌ غیر حضوری (آنلاین) زبان فرانسه

 دوره‌ غیر حضوری (آنلاین) زبان فرانسه

 دوره‌های غیرحضوری (آنلاین) آموزش فرانسه آموزشگاه زبان کوشا گفتار نوین روشی است کاربردی و موثر در جهت آموزش و یادگیری زبان فرانسه. این متد آموزشی توسط گروهی از مولفان بسیار بنام این حوزه نگاشته شده است. از ویژگی های این روش آموزشی فراهم آوردن بستری مناسب جهت مکالمه زبان آموزان می باشد.

 

دوره‌ غیر حضوری (آنلاین) زبان فرانسه

دوره‌های آنلاین زبان فرانسه، برای کلیه مخاطبین از اقصا نقاط جهان در محیط Skype برگزار می‌شود. محتوای آموزشی Écho 2e édition  برای دوره های غیر حضوری مجموعه کوشا گفتار نوین در نظرگرفته شده است.

مزایای آموزش آنلاین زبان فرانسه در کوشا گفتار:

کتب و سطوح دوره‌های آنلاین فرانسه کوشا گفتار نوین

در دوره‌های آنلاین موسسه کوشا گفتار کتاب  “Écho 2e édition” در چهار سطح زبانی (A1,A2,B1,B2) تدریس می‌شود و شامل بخش های مبتدی، میانی، تخصصی و پیشرفته هستند.

 

دوره‌ های مبتدی و میانی شامل سه مقطعSeuil ، Intermédiaire،Élementaire  بوده که هر یک در 6 ترم و 72 جلسه آموزشی تدریس می‌شوند و دوره‌ های پیشرفته و تخصصی، شامل دو مقطع Perfectionnement وAvancé  بوده که مقطع اول در 6 ترم و مقطع پایانی در 4 ترم آموزشی تدریس می‌شوند.

کتاب آموزش زبان فرانسه écho 2e édition، روشی کاربردی و موثر در جهت آموزش و یادگیری زبان فرانسه است. این متد آموزشی توسط گروهی از مولفان بسیار بنام این حوزه نگاشته شده است. از ویژگی های این روش آموزشی فراهم آوردن بستری مناسب جهت مکالمه زبان آموزان می باشد.

در این راستا کلیه موضوعات آموزشی طراحی شده به گونه ای می باشند که زبان آموزان می توانند با دایره لغات مناسب و نکات گرامری کاربردی به راحتی و به سهولت به زبان فرانسه مکالمه داشته و همزمان در سه مهارت دیگر زبانی نیز مسلط گردند.

کتاب فرانسه écho 2e édition کتابی در پنج جلد  A1 – A2 – B1 vol.1 – B1 vol.2 – B2 می باشد که کلیه نیازهای آموزشی علاقمندان به یادگیری زبان فرانسه را به طور کامل برطرف می سازد.

Elémentaire

این سطح با کتاب écho A1 در 7 ترم ارائه می شود. در ترم اول کتاب Intro که تالیف خود موسسه کوشا گفتار می باشد، در کنار کتاب écho A1 تدریس می شود. زبان آموزان در انتهای ترم اول به موارد زیر تسلط می یابند:

پس از دوره Intro، زبان آموزان در 6 ترم سطح A1 را به پایان می رسانند. در انتهای کتاب écho A1، زبان آموزان به موارد زیر تسلط کامل می یابند:

Intermédiaire

این سطح با کتاب  écho A2در 6 ترم ارائه می شود که زبان آموزان را برای مکالمه و آشنایی با مهارت های زبانی سطح متوسط آماده می سازد به گونه ای که پس از اتمام این دوره، زبان آموزان به موارد زیر تسلط می یابند:

Seuil

این سطح با کتاب écho B1.V1 در 6 ترم ارائه می شود. این کتاب مورد نظر کلیه موارد دستوری و کلیه واژگان و اصطلاحات لازم برای سطح مذکور را در اختیار زبان آموزان به گونه ای بسیار روان و قابل فهم قرار داده است.

Avancé

این سطح با کتاب  écho B1.V2 در 6 ترم ارائه می شود. زبان آموزان برای تکمیل مهارت های زبانی و درک هرچه بیشتر از مقالات و متون رسمی، علمی و تخصصی می توانند در این دوره شرکت نمایند.

در انتهای کتاب écho B1، زبان آموزان به موارد زیر تسلط می یابند:

Perfectionnement

این سطح با کتاب écho B2 در 10 ترم ارائه می شود. زبان آموزان می‌توانند به کلیه موارد زیر مسلط گردند:

مدرک اتمام دوره زبان فرانسه از سوی کوشا گفتار برای زبان آموزان صادر می گردد.

 

کوشا گفتاری عزیز، اگر تمایل دارید در کلاس های فرانسه آموزشگاه کوشا گفتار شرکت کنید و از کلاس های با کیفیت و دقیق آموزشگاه زبان فرانسه کوشا گفتار استفاده کنید، با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

۰۲۱۲۲۹۰۱۰۲۰

همچنین، برای رزرو وقت مشاوره و ثبت نام می توانید از لینک زیر وقت خود را رزرو کنید:

رزرو وقت مشاوره و ثبت نام

 

 

 

 

 

فرم ارسال دیدگاه ها