دوره تقویت مکالمه زبان فرانسه

دوره تقویت مکالمه زبان فرانسه

مکالمه یکی از مهم ترین مهارت های زبان آموزان می باشد. آموزشگاه زبان فرانسه کوشا گفتار برای تقویت مکالمه زبان آموزان، کلاس های تخصصی comprehension orale را در نظر گرفته است.

 

در مجموعه کوشا گفتار برای زبان آموزانی که در دوره های عمومی یادگیری زبان فرانسه شرکت می کنند و مایل هستند که به شکل کامل تر به فراگیری مهارت درک مفهوم شفاهی بپردازند، دوره های آموزشی ویژه ای طراحی شده اند که می توانند برای زبان آموزان در این زمینه بسیار مفید و موثر باشند.
دوره های compréhension orale یا دوره های درک مفهوم شفاهی با توجه به ویژگی و لزوم مکالمه زبان آموزان به شکل بسیار فعال، معمولا در کلاس های ۴ یا ۵ نفره تعریف می شوند تا زبان آموزان بتوانند در مباحث شرکت کنند و نظرات خود را بیان کنند. تعداد کم زبان آموزان این امکان را می دهد که موضوعات مطرح شده مورد بررسی و مباحثه کامل قرار گیرد.
دوره های درک مفهوم شفاهی به شکل ۶ جلسه آموزشی تعریف و طراحی شده اند. هر جلسه آموزشی این دوره ها ۹۰ دقیقه می باشد.
زبان آموزان با لغات و اصطلاحات مطرح شده در فایل صوتی بطور کامل آشنا می شوند، نظرات خود را می توانند بیان کنند و به پرسش های مطرح شده در کتاب پاسخ می دهند.
بدیهی است دوره های compréhension orale کاملا پیوسته و مستمر در کنار آموزش عمومی زبان فرانسه برگزار می گردند تا زبان آموزان سطوح B1 ،A2 و B2 بتوانند در آن ها شرکت کنند.


در طراحی کلاس های درک مفهوم شفاهی هدف آموزشی که برای اجرای آن بسیار تلاش شده است، آمادگی هرچه بهتر زبان آموزان برای درک مفهوم موضوعات متفاوت به زبان فرانسه می باشد. کلیه جلسات ارائه شده با محتوای کامل آموزشی که با دقت توسط اساتید آن دوره طراحی می شوند، ارائه می گردند.
زبان آموزان می توانند با طی دوره های   compréhension orale مجموعه کوشاگفتار برای آزمون های بین المللی که معمولا مهارت درک مفهوم شفاهی یکی از دشوارترین مهارت های آن می باشد کاملا آماده گردند.

نکته قابل توجه برای کلاس های compréhension orale ایجاد انگیزه و اشتیاق در علاقه مندان به زبان فرانسه است که می توانند در جمع ۵ نفره خود به بحث و تبادل نظر در مورد موضوعات مطرح شده بپردازند. برای افزایش انگیزه شرکت در این دوره ها و ایجاد حس فراگیری بیشتر، برای پیشنهاد سطح مناسب هر زبان آموز، مجموعه کوشاگفتار با کمک کارشناسان آموزش کاملا با دقت به بررسی سطح زبان فرانسه عمومی می پردازند تا کلاس های  compréhension orale برای آنان مورد استفاده و موثر باشد.
ارائه دوره های تک مهارتی یادگیری که در روش های نوین آموزشی زبان بکار گرفته می شوند یکی از موثرترین عوامل در یادگیری هرچه بهتر زبان فرانسه می باشند.
کتاب های ارائه شده از سوی مجموعه کوشا گفتار برای دوره های درک مفهوم شفاهی بطور خاصی برای همین مهارت طراحی شده اند که با پردازش و آماده سازی محتوا از سوی اساتید با تجربه در این زمینه می توانند کاملا برای متقاضیان این دوره مفید و موثر باشند.

کوشا گفتاری عزیز، اگر تمایل دارید در کلاس های فرانسه آموزشگاه کوشا گفتار شرکت کنید و از کلاس های با کیفیت و دقیق آموزشگاه زبان فرانسه کوشا گفتار استفاده کنید، با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

۰۲۱۲۲۹۰۱۰۲۰

همچنین، برای رزرو وقت مشاوره و ثبت نام می توانید از لینک زیر وقت خود را رزرو کنید:

رزرو وقت مشاوره و ثبت نام

فرم ارسال دیدگاه ها