دوره خصوصی زبان فرانسه

دوره خصوصی زبان فرانسه

برگزاری کلاس های خصوصی زبان فرانسه به صورت حضوری و یا آنلاین در منطقه میرداماد تهران توسط آموزشگاه زبان فرانسه کوشا گفتار

 

کلاس‌های خصوصی زبان فرانسه مناسب چه کسانی است؟

متقاضیان کلاس های خصوصی زبان فرانسه معمولا افرادی هستند که به دلیل محدودیت زمانی و فشردگی کاری مایل به ارتباط مستقیم با استاد و سرعت بخشیدن به زمان یادگیری زبان فرانسه می باشند.

 برای این گروه از علاقه مندان می توان خاطرنشان ساخت که مجموعه کوشا گفتار در این امر پیشرو بوده است. به شکلی که متقاضیان کلاس های خصوصی این مجموعه از رضایت کاملی برخوردار می باشند چون موسسه ما می تواند با بهترین اساتید و با دقیق ترین برنامه ریزی زمانی در محیطی بسیار آرام و مدرن در خدمت این دوستان و عزیزان باشد. طیف بالایی از شاگردان خصوصی که با مجموعه ما همراه هستند به خوبی نشان دهنده حس تعهد و مسئولیت ما در قبال متقاضیان کلاس های خصوصی و نیمه خصوصی می باشد.

انواع کلاس های خصوصی

کلاس های خصوصی مبتدی تا پیشرفته

زبان آموزانی که تمایل به سرعت بخشیدن در روند آموزشی و همچنین، مایل به انتخاب استاد براساس زمان و نیازهای خود دارند می توانند دوره های مبتدی تا پیشرفته را به صورت خصوصی و نیمه خصوصی داشته باشند.

کلاس های تقویت مهارت (مکالمه، شنیداری، نوشتاری و خواندن)

دوره های آموزش تک مهارته همچون درک مفهوم شفاهی یا کتبی در دوره های ویژه هر مهارت مطابق با استاندارد های بین المللی ارائه می گردد.

کلاس های آمادگی برای آزمون های بین المللی (DELF،TCF،TEF و DALF)

دوره های آمادگی آزمون های بین المللی (TEF، TCF، DALF وDELF) برای زبان آموزانی که قصد شرکت در آزمون های ذکر شده را دارند، به شکل خصوصی و نیمه خصوصی ارائه می گردند.

نحوه هماهنگی کلاس های خصوصی

با توجه به محدودیت زمانی شما عزیزان، کارشناسان مجموعه کوشا گفتار زمان های آزاد شما را مورد بررسی قرار می دهند تا بر اساس اهداف و خواسته های شما، بهترین برنامه آموزشی طراحی گردد.

برای هماهنگی کلاس خصوصی خود می توانید از طریق شماره تماس مجموعه از قسمت "تماس با ما" با کارشناسان مجموعه کوشا گفتار در ارتباط باشید.

تلفن:   02122901021     02122901020

واتس اپ:    09915863278

 

لازم به ذکر است کلاس های خصوصی و نیمه خصوصی در این مجموعه هم به شکل حضوری در محیطی بسیار آرام و مدرن و هم به شکل آنلاین در محیط Skype قابل ارائه می باشند.

فرم ارسال دیدگاه ها