دوره مبتدی زبان فرانسه

دوره مبتدی زبان فرانسه

مرحله شروع یادگیری زبان فرانسه، یکی از پیچیده و حساس‌ترین مراحل آموزش می‌باشد. آموزشگاه زبان فرانسه کوشا گفتار با تعریف دوره مبتدی یا Intro که مختص افرادی می‌باشد که از پایه تمایل دارند با زبان فرانسه آشنا شوند، این مسیر را برای زبان آموزان فرانسه هموار کرده است.

 

به سایت مجموعه تخصصی زبان فرانسه کوشا گفتار خوش آمدید.

ترم Intro اولین ترم آموزشی برای یادگیری زبان فرانسه می باشد. هر ترم کلاس های Intro در ۱۲ جلسه برگزار می شود که زبان آموزان می توانند به صورت حضوری و آنلاین در کلاس ها شرکت کنند. با کمک اساتید مجرب و متخصص زبان فرانسه و به کمک کتاب Intro که به شکل تخصصی برای زبان آموز کاملا مبتدی تألیف و نوشته شده است، مراحل آموزشی ویژه سطح مبتدی طی می‌شود. برنامه کلاس های Intro در تصویر زیر آمده است.

از  موارد مهم آموزشی که در سطح Intro کاملا بر روی آن‌ کار می شود آموزش تلفظ صحیح الفبای زبان فرانسه می باشد که نقش کلیدی در بیان صحیح کلمات و جملات به زبان فرانسه خواهد داشت. آموزش و بکارگیری افعال پر کاربرد زبان فرانسه یکی دیگر از مواردی است که می تواند زمینه مکالمه به زبان فرانسه را برای زبان آموز سطح کاملا مبتدی فراهم سازد. زبان آموز سطح مبتدی یا Intro می تواند به شکل خیلی ساده به بیان علایق و سلایق خود بپردازد. با کمک کتاب Intro می تواند با تعداد قابل توجهی از مشاغل به زبان فرانسه آشنا شود. یادگیری اعداد و همچنین بیان سن به زبان فرانسه یکی دیگر از مراحل آموزشی است که در ترم Intro روی آن کار می شود.

موارد آموزشی که در ترم Intro پوشش داده می شود:

زبان آموزان سطح کاملا مبتدی بعد از اتمام سطح مورد نظر می توانند براحتی برای آغاز سطح A1 آماده باشند و بدور از هر گونه سختی مراحل مرتبط با سطح A1 را فراگیرند. بدیهی است آشنایی و فراگیری موارد پایه زبان فرانسه در قالب یک ترم دستیابی به سطوح بالاتر را برای مخاطب زبان فرانسه کاملا هموار می سازد. برای آنکه زبان آموزان بتوانند بدون نگرانی و تغییر برنامه خود در کلاس های سطح پایه شرکت کنند روز ها و ساعت‌های متنوع و گوناگونی به شکل فشرده در سه هفته آموزشی و یا به شکل ترمیک در شش هفته آموزشی برای این سطح در نظر گرفته شده اند. کوشا گفتاری عزیز، اگر تمایل دارید در کلاس های فرانسه آموزشگاه کوشا گفتار شرکت کنید و از کلاس های با کیفیت و دقیق آموزشگاه زبان فرانسه کوشا گفتار استفاده کنید، با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

۰۲۱۲۲۹۰۱۰۲۰

همچنین، برای رزرو وقت مشاوره و ثبت نام می توانید از لینک زیر وقت خود را رزرو کنید:

راهنمای ثبت نام

فرم ارسال دیدگاه ها