کتاب echo A1

کتاب echo A1

کتاب فرانسه echo A1 در آموزشگاه زبان فرانسه کوشا گفتار در سطح های ابتدایی تدریس می شود تا زبان آموزان با زبان فرانسه آشنا شوند.

 

در ابتدا برای معرفی کتاب echo A1 می توانیم به چند نکته مهم و کاربردی اشاره کنیم.
روش به کار گرفته در این متد آموزشی بر پایه کار بر روی چهار مهارت زبانی شکل گرفته است. منظور از چهار مهارت زبانی برای سطح A1 بیشتر فراهم آوردن بستر مناسب جهت به کارگیری نکات دستوری مرتبط با سطح زبان آموز زبان فرانسه می باشد. نحوه ارائه مطالب در کتاب echo A1 به گونه ای است که برای یادگیری زبان فرانسه می توان با پیروی از روشی منسجم و هماهنگ از همان ابتدا بر روی چهار مهارت زبانی آموزش دید و همه موارد را نیز به کار گرفت. قابل ذکر است که جهت پیشبرد هرچه بهتر مخاطب زبان فرانسه در هر درس صفحاتی به مکالمه، شبیه سازی دیالوگ، دستور زبان و تمرین موارد نگارشی با استفاده از درک مفهوم کتبی طراحی شده است.


گروه مؤلفین این متد و روش آموزشی با تجربه و سابقه درخشانی که در تألیف کتب آموزشی زبان فرانسه دارند یکی از خوش نام ترین و معروف ترین اساتید در زمینه تألیف کتاب های زبان فرانسه هستند.
کتاب آموزشی echo A1 در ۱۲ درس تألیف شده است.
نحوه ارائه مطالب بسیار هماهنگ و منظم می باشد. زبان آموز زبان فرانسه پس از اتمام کتاب echo A1 به راحتی می توانند در کلیه آزمون های بین المللی مربوط به سطح خود شرکت نماید. لازم به یادآوری است که کتاب echo A1 کاملا منطبق با جدول استاندارد سطوح زبانی اروپا طراحی شده است و کلیه موارد سطح A1 در این مجموعه قرار گرفته اند. از مواردی که در کتاب echo A1 به آن پرداخته شده است می توان آموزش زمان های فعلی گذشته، به کارگیری صفات برای توصیف، ارائه و آموزش ساختار دستوری برای معرفی پیرامون خود، بیان خاطرات و بیان ساده از اهداف آینده پرداخت.

برای خرید کتاب از آموزشگاه زبان فرانسه کوشا گفتار به لینک زیر مراجعه فرمایید:

سفارش کتاب

 

 

نویسنده

فرم ارسال دیدگاه ها