سفارش کتاب

سفارش کتاب

برای تهیه کتاب مورد نظر خود از آموزشگاه زبان فرانسه کوشا گفتار، این پست را مطالعه نمایید.

 

 

آموزشگاه زبان فرانسه کوشا گفتار، به منظور راحتی زبان آموزان، کتاب های آموزشی و داستانی گوناگونی که در طی دوره های آموزشی مورد نیاز می باشد را فراهم کرده است.

زبان آموزان در طی دوره های آموزشی خود به کتاب های مختلفی نیاز پیدا خواهند کرد. برخی از زبان آموزان برای تقویت مهارت های زبانی خود، علاوه بر کتاب هایی که در کلاس ها تدریس می شوند؛ اقدام به تهیه کتاب های کمک آموزشی می کنند. آموزشگاه فرانسه کوشا گفتار برای بهبود کیفیت آموزشی این دسته از زبان آموزان، مجموعه کاملی از کتاب های کمک آموزشی را تهیه کرده است. زبان آموزان می توانند با انجام مشاوره با کارشناسان مجموعه، در انتخاب بهترین و مناسب ترین کتاب کمک آموزشی کمک بگیرند.

همچنین، در کتابخانه آموزشگاه کوشا گفتار کتاب های داستان و رمان بر اساس سطح های زبانی مختلف نیز موجود می باشد.

نحوه سفارش کتاب

زبان آموزان پس از انتخاب کتاب مورد نظر خود از لیست پایین، از طریق تماس با آموزشگاه می توانند مراحل ثبت سفارش را نهایی کنند.

تلفن:

02122901020       02122901021

واتس اپ:

09915863278

پس از نهایی شدن سفارش، کتاب ها برای زبان آموزان ساکن تهران به وسیله پیک در همان روز تحویل داده می شود. برای زبان آموزان عزیزی که در تهران سکونت ندارند، کتاب ها به وسیله پست پیشتاز ارسال می گردد.

در صورتی که کتاب مورد نظر شما در لیست پایین موجود نباشد، با تماس با کارشناسان مجموعه کوشا گفتار می توانید درخواست خود را مطرح کنید و در صورت امکان، آموزشگاه کوشا گفتار کتاب را برای شما موجود می کند. لازم به ذکر است در این حالت، زمان ارسال 2 الی 3 روز می باشد.

لیست کتابخانه:

کتاب Intro

کتاب echo A1

کتاب echo A2

کتاب echo B1.1

 

 

:

نویسنده

فرم ارسال دیدگاه ها