کتاب echo A2

کتاب echo A2

زبان آموزان آموزشگاه زبان فرانسه کوشا گفتار پس از اتمام دوره ابتدایی کتاب echo A۱ وارد کتاب echo A2 می شوند. در این پست به بررسی این کتاب زبان فرانسه می پردازیم.

 

در ابتدا برای معرفی کتاب فرانسه echo A2 می بایست به چند نکته کلیدی و مهم اشاره نمود:
برای آشنایی هر چه بیشتر با کتاب یا متد آموزشی زبان فرانسه بهتر است به چند نکته مهم توجه داشت که از همه موارد مهم تر استاندارد بودن متد به کار گرفته است. بهترین متد آموزشی، متدی است که هر چهار مهارت زبانی را پوشش دهد و کتاب فرانسه echo A2 یکی از بهترین متد های آموزشی زبان فرانسه می‌ باشد. در کتاب فرانسه echo A2 سعی شده است تا کاملا زبان آموزان زبان فرانسه بتوانند به مهارت های زبانی پایه که در سطح A1 آموخته شده است بیفزایند. در سطح A2 کتاب فرانسه echo، زبان آموزان می توانند به راحتی در مورد خود و در مورد پیرامون خود به زبان فرانسه گفتگو کنند، نظر خود را تا حدی در مورد مشاغل و مسائل شغلی مطرح کنند. برای بیان نظرات و عقیده خود به زبان فرانسه می توانند به راحتی از موارد دستوری جدید که در سطح A2 یاد گرفته اند، استفاده کنند.

بسیاری از نکات مهم دستوری در سطح A2 برای زبان آموزان توضیح داده می شود و بسیاری از موارد گرامری زبان فرانسه به طور شفاف در اختیار زبان آموزان قرار می‌گیرد. دامنه لغات به کار گرفته شده در سطح A2 کتاب فرانسه echo به گونه ای است که زبان آموزان زبان فرانسه می توانند با انتخاب بسیار زیادی از واژگان و کلمات، جملات و متون بسیار کاملی آماده سازند. زبان آموز زبان فرانسه که با متد آموزشی echo سطح A2 را می گذراند، می تواند با اطمینان خاطر در آزمون های بین المللی زبان فرانسه در سطح مورد نظر خود شرکت کند. طراحی کتاب echo A2 به گونه ای است که زبان آموز به راحتی می توانند به شکلی منطقی و منسجم از موارد مطرح شده در کتاب استفاده کند. کتاب فرانسه echo A2 می تواند کاملا مسیر یادگیری زبان فرانسه زبان آموز را به درستی مشخص کند. در پایان سطح A2 این کتاب می توان انتظار داشت که زبان آموز بتواند در محیط فرانسه زبان تا حد زیاد نیاز کاری و شخصی خود را برآورده سازد.

برای خرید کتاب از آموزشگاه زبان فرانسه کوشا گفتار به لینک زیر مراجعه فرمایید:

سفارش کتاب

نویسنده

فرم ارسال دیدگاه ها