کتاب Intro

کتاب Intro

کتاب Intro برای زبان آموزانی مناسب می باشد که هیچ آشنایی با زبان فرانسه ندارند و می خواهند تازه با این زبان آشنا شوند. این کتاب توسط آموزشگاه زبان فرانسه کوشا گفتار طراحی شده است.

 

کتاب Intro که برای آموزش سطح مبتدی زبان فرانسه در مؤسسه تخصصی زبان فرانسه کوشا گفتار طراحی و تألیف شده است، می تواند در ابتدای مسیر یادگیری زبان فرانسه بسیار کمک کننده باشد. زبان آموز سطح مبتدی می تواند با کمک این کتاب و همراهی اساتید مؤسسه تخصصی زبان فرانسه کوشا گفتار، این زبان شیرین و کاربردی را هر چه بهتر و کامل تر فراگیرد. در تألیف این کتاب آموزشی مختص زبان آموز کاملا مبتدی زبان فرانسه تلاش شده است همه موارد کاربردی در نظر گرفته شود. برای یادگیری موارد ابتدایی زبان فرانسه با کتاب Intro، به معرفی و استفاده از کلمات کلیدی همچون «سلام و احوال پرسی» توجه خاصی شده است.

زبان آموز مبتدی مؤسسه زبان فرانسه کوشا گفتار با کمک کتاب Intro در دروس ابتدایی با فعل های کاربردی زبان فرانسه همچون فعل être (بودن) و parler (صحبت کردن) آشنا می شود. در این روش تلاش شده است تا صرف و یادگیری افعال به شکل مکالمه محور صورت پذیرد. از ابتدای یادگیری زبان فرانسه با کتاب Intro مکالمات ساده به شکل پرسش و پاسخ ساده و کاربردی زبان فرانسه لحاظ شده است.

انتخاب واژگان و کلمات کتاب Intro به گونه ای است که زبان آموز در درک مفهوم و ارتباط ابتدایی با زبان فرانسه دچار مشکل و چالش نمی گردد. طی مراحل آموزشی با کمک این کتاب به گونه ای است که کلمات زبان فرانسه به شکل منطقی و با ساختار مشخصی در ذهن زبان آموز باقی خواهد ماند و پیشرفت پیوسته، پلکانی و مؤثر زبان آموزان مؤسسه زبان فرانسه کوشا گفتار مؤید این نکته است. از دیگر مواردی که بر آموزش زبان آموزان با این روش یادگیری مختص مؤسسه زبان فرانسه کوشا گفتار تأثیر بسزایی دارد می توان به بکارگیری ده فعل پرکاربرد زبان فرانسه، اصطلاحات شغلی و ساختن جمله از همان جلسات اول اشاره نمود.

زبان آموز زبان فرانسه پس از اتمام این دوره و کتاب آموزشی مرتبط با آن، کاملا از نظر ساختار زبانی آماده است تا با انگیزه هر چه بیشتر و راحت تر بقیه مسیر یادگیری را به راحتی و با کمترین مشکل پشت سر بگذارد.

در پایان و برای جمع بندی مطالب فوق الذکر ویژگی های کتاب زبان فرانسه Intro شامل موارد زیر می باشد :

بکارگیری روشی منسجم و منظم در امر آغاز یادگیری زبان فرانسه

استفاده از کلمات ساده و قابل فهم برای زبان آموز مبتدی زبان فرانسه

آموزش نکات کلیدی و پایه زبان فرانسه

تأکید بر مکالمه از همان ابتدای آموزش

شکل دهی و ایجاد چهارچوب صحیح برای یادگیری زبان فرانسه

 

برای خرید کتاب از آموزشگاه زبان فرانسه کوشا گفتار به لینک زیر مراجعه فرمایید:

سفارش کتاب

 

نویسنده

فرم ارسال دیدگاه ها