کتاب echo B1.1

کتاب echo B1.1

کتاب فرانسه echo B1.1، جلد اول از کتاب آموزش فرانسه سطح B1 آموزشگاه زبان فرانسه کوشا گفتار می باشد. زبان آموزان که در سطح B1 به امر یادگیری زبان فرانسه می‌ پردازند، کاملا به شکل هدفمند و آگاهانه ای این زبان را انتخاب کرده اند.

 

برای معرفی کتاب جلد یک echo B1 از مجموعه متد آموزشی زبان فرانسه آموزشگاه کوشا گفتار باید پیش از هر نکته ای به موضوعی مهم توجه داشت.
زبان آموزان که در سطح B1 به امر یادگیری زبان فرانسه می‌ پردازند، کاملا به شکل هدفمند و آگاهانه ای این زبان را انتخاب کرده اند و سطوح مبتدی و میانی را پشت سر گذاشته و تا حد قابل قبولی به این زبان تسلط یافته اند.
با توجه به توضیح بالا نباید فراموش کرد که زبان آموزان این سطح خود به آستانه ای از تسلط زبانی رسیده اند که می توانند به درستی تشخیص دهند چه متدی از نظر کاربردی و ساختاری به آن ها کمک می کند.
در متد آموزشی به کار گرفته شده در کتاب فرانسه echo B1 لغات و واژگان زبان فرانسه کاملا مشهود است. گروه نویسندگان و مؤلفان این کتاب آموزشی سعی کرده اند با ارائه مطالبی متنوع به نیاز و سلیقه هر مخاطب فرانسه زبانی به درستی پاسخ دهند.


به کارگیری دستور زبان و آیین نگارش در کتاب echo B1 به گونه ای است که کاملا زبان آموز زبان فرانسه را برای شرکت در میزگرد های اجتماعی و کاری آماده می سازد. زبان آموزان فرانسه سطح B1 به بالا، که با متد آموزش echo B1 مسیر خود را ادامه می دهند، به درستی یاد می‌گیرند که در مورد موضوعات مملکت صحبت کنند و نظر و عقیده خود را تا حد زیادی مطرح سازند.
زبان آموز فرانسه سطح B1 کاملا می تواند در مورد موضوعات مختلف صحبت کند. گوناگونی مطالب فرانسه ارائه شده در کتاب echo B1 به گونه ای است که زبان آموز با دامنه لغات بسیار، کامل می‌تواند خود را برای سطوح بالاتر زبان فرانسه آماده سازد.
همان طور که به درستی مستحضرید کتاب echo با وجود استاندارد بودن مطالب ارائه شده باعث می شود زبان آموز بتواند به دور از نگرانی گفت و گویی، نوشتن ایمیل رسمی و حرفه ای را در این دوره آموزش ببیند.
زبان آموز پس از پایان کتاب فرانسه echo B1 می تواند در آزمون های بین المللی و استاندارد آموزشگاه زبان کوشا گفتار شرکت کند.

برای خرید کتاب از آموزشگاه زبان فرانسه کوشا گفتار به لینک زیر مراجعه فرمایید:

سفارش کتاب

نویسنده

فرم ارسال دیدگاه ها